uk-UA
Пн-Пт: 8:00-18:00, Сб-Вс: 9:00-18:00 Адреса: 03061, м. Київ, вул. М. Шепелєва, 4А E-mail: info@makagro.com.ua

095 560-80-05

096 560-80-05

073 560-80-05

з 8:00 до 18:00 (пн-пт) з 9:00 до 18:00 (сб-вс)

044 333-40-16

Бесплатно по Киеву со стационарных

Головна » 
Вакансії

МенеджерМенеджер з продажу

Ми шукаємо молодих талановитих менеджерів з продажу (НЕ мережевий маркетинг, НЕ прямі продажі). Готові взяти на роботу переселенця, можливе надання житла поруч з офісом.

показати

Вимоги:

  • чол./жін. до 30 років; освіта вища (бажано аграрне, але не обов'язково);
  • комунікабельність;
  • неконфліктність і вміння знаходити компроміси з клієнтами;
  • бажання кар'єрного росту.

Обов'язки:

  • працювати з клієнтами компанії;
  • прийом вхідних дзвінків;
  • консультування по асортименту товарів інтернет-магазину;
  • супровід відвантажень;
  • збір відгуків клієнтів про якість продукції.

Умови роботи:

  • Робота на 100% офісна.
  • Молодий, енергійний і доброзичливий колектив. Ми - одна сім'я!
  • Офіс на Солом'янці (вул. Шепелєва).
  • Офіційне оформлення за Кзпп.
  • Можливість кар'єрного росту.

З/п - ставка + % щомісяця, в середньому 10000-12000 грн в міс., але можливо і набагато більше, все залежить тільки від Вас!

Надсилайте Ваші резюме (бажано з фото) на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактна особа: Олександр

тел. 063-863-99-63

 

БухгалтерГоловний бухгалтер

ПП «МакАгроКом» (інтернет-магазин для фермерів) оголошує конкурс на посаду «Головний бухгалтер».

показати

Чого ми чекаємо від кандидата:

  • Досвід роботи на посаді головного бухгалтера від 2 років;
  • Досвід роботи бухгалтером в сфері продажів;
  • Знання 1С, Клієнт-банк;
  • Впевнені знання бухгалтерського, податкового обліку та законодавства України;
  • Профільну вищу освіту.

Основні обов'язки:

  • ведення первинної бухгалтерської документації;
  • виконання графіків платежів, проводок і звітності;
  • контроль за бухгалтерськими показниками належать до системи управління;
  • податкове планування;
  • формування управлінських звітів.

Вимоги:

  • Жінка від 25 років;
  • Досвід роботи від 2 років за спеціальністю;
  • Впевнений користувач ПК, знання 1С;
  • Досвід роботи з ПДВ Знання ЗЕД;

Особистісні навички:

  • акуратність,
  • пунктуальність,
  • ощадливість,
  • відповідальність,
  • позитивне мислення,
  • відданість завданням і цілям,
  • висока професійна кваліфікація,
  • самоорганізація

Умови роботи:

  • Офіс на вул. Миколи Шепелєва 4А (Солом'янка);
  • Графік роботи: Пн - Пт з 9:00 до 18:00;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Заробітна плата: ставка 7 000 грн.

Надсилайте Ваші резюме (бажано з фото) на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Увага! Прохання надсилати резюме кандидатів, які мешкають у Солом'янському районі або на Борщагівці.

Контактна особа: Дмитро Борисович

тел. 067-209-78-37

 

Ваше замовлення

редагувати замовлення
Всього на суму:000 грн
 

Оплата

  • при отриманні товару
  • готівкою в банку
  • через "Приват24"
  • банківський платіж
 

Доставка

Нова пошта - безкоштовно по всій Україні!

Кур'єром - безкоштовна доставка на Вашу адресу "до дверей" при 100% передоплаті!

 

Консультація

Якщо у Вас є запитання - задайте його нашим фахівцям, і Ви отримаєте рішення будь-якої проблеми від професійних агрономів. Всі консультації безкоштовні!

Ваші товари в корзині
товар
ціна *
фасовка
кількість
сума
* – ціна обраної фасовки/посівної одиниці
Всього: 0.00грн
Продовжити покупку
Швидке замовлення